Vrei sa-ti afli soarta?

N-ai nevoie de un glob fermecat. Nici de carti de tarot, nici macar de o cafea. Poti sa-ti vezi detinul chiar acum, aici.

Care e melodia ta preferata?(melodiile tale preferate)

globe

 

Nu vorbesc de melodia de ieri,  care va fi ‘preferata’ pana maine. Vorbesc de melodia care de ani de zile te ‘bantuie’ si care mereu trezeste acel ‘ceva’ din tine. O melodie pe care oricat ai asculta-o nu te saturi de ea.

Nu citi mai departe. Asteapta cateva clipe. Fa o lista micuta cu melodiile tale preferate.

Are you ready?

Acum ascult-le cu atentie si regaseste-te intre randurile versurilor lor.

Ceea ce asculti e chiar destinul tau…

~ de adevar100la100 pe 1 iunie 2010.

24 răspunsuri to “Vrei sa-ti afli soarta?”

  1. ce mult mi-as dori sa-mi regasesc destinul in melodiile pe care le fredonez… au cuvinte care te leaga de lumea asta si chair de vesnicie.. ar fi minunat sa se implineasca asa…
    mi-e teama insa ca… melodia destinului meu nu a fost compusa inca… poate ca… ma astepata pe mine sa o cant pentru prima data…

  2. Sa inteleg astfel ca destinul meu este sa iubesc mereu, forever and a day… Frumos destin. Ma intreb insa daca imi este scris sa iubesc o singura persoana sau vor fi mai multe…

  3. Am simtit asta ascultand anumite melodii… care dupa ani si ani tot ma infioara la fel…

    • Care sunt acele melodii? Sunt curioasa daca e adevarata teoria cu ‘muzica si destinul’.
      Oare intr-adevar inconstient ne indragostim de melodia care se potriveste cu destinul nostru?

  4. Iata care e melodia de care nu ma despart de fff multa vreme:

    Liviu

    • Liviu…melodia ta suna foarte erotic.

      Stiu ca ceea ce iti voi cere e cam mult, dar mi-as dori atat de mult traducerea melodiei in romana.
      S’il vous plaît.

      Ea zice: Te iubesc…Ah, da, te iubesc!
      El zice : Moi non plus ????
      ……………………..
      Tre’ sa m-apuc de franceza. Neaparat.

      Je t’aime
      Oh, oui je t’aime!
      Moi non plus -???
      oh, mon amour…

      Comme la vague irr?solu
      Je vais, je vais et je viens
      Entre tes reins
      Et je me retiens

      Je t’aime, je t’aime
      Oh, oui je t’aime
      Moi non plus

      Oh mon amour…
      tu es la vague, moi l’?le nue

      Tu vas et tu viens
      Entre mes reins
      Tu vas et tu viens
      Entre mes reins
      Et je te rejoins

      Je t’aime, je t’aime
      Moi non plus
      oh, mon amour…

      Comme la vague irr?solu
      Je vais, je vais et je viens
      Entre tes reins
      Et je me retiens

      Tu vas et tu viens
      Entre mes reins
      Tu vas et tu viens
      Entre mes reins
      Et je te rejoins

      Je t’aime, je t’aime
      Oh, oui je t’aime
      Moi non plus
      Oh mon amour

      L’amour physique est sans issue
      Je vais et je viens
      Entre tes reins
      Je vais et je viens
      Et je me retiens

      Non !
      Maintenant !
      Viens !

      • Iata cuvintele simple, care dupa lansarea cantecului, cu multa vreme in urma, au iscat un scandal destul de mare:

        Te iubesc
        Oh, da, te iubesc!
        Tot atât ca si mine!
        oh, iubirea mea …
        Ca valul nehotarat
        Mă duc, mă duc şi vin
        între coapsele tale
        Şi ma reţin
        Te iubesc, te iubesc
        Oh, da te iubesc
        Tot atât ca şi mine
        Oh, da, te iubesc
        Tu esti valul, eu norul
        Un du-te vino
        Între coapsele mele
        Te duci, şi vii
        Între coapsele mele
        Şi eu deodată cu tine
        dragostea fizică este fără speranţă
        Fac un du-te vino
        Între coapsele tale
        Şi ma reţin.
        Nu!
        Acum!
        Vino!

  5. Sunt multe melodii in care ma regasesc ,insa melodia care-mi rascoleste toate simturile posibile este asta :

  6. hello..te-am adaugat in blogroll la mine…imi pare bine de cunostinta….uite melodia mea….

  7. Si daca melodia (linia melodica+versuri) exprima un concept, o traire, o stare de spirit? Sau ma rog, mai multe melodii care indeplinesc aceleasi conditii? care e destinul?

  8. Prince – Purple rain.

  9. oare.. pe unde te mai poarta soarta???
    oriunde ai fi… sa-ti fie bine iti doresc.. si sa fii fericita…
    ovi

  10. nu mai scrii nimic. te aștept înapoi, după cum vei vedea și eu mai scriu din când în când. baftă în tot ce faci și sper că învățatul a dat roade. te pup

  11. Multumesc prietenii mei. Si mie mi-e dor de voi si va citesc cu drag randurile.
    Sunt ok…un pic obosita, un pic dezamagita. Incerc sa ma relaxez si sa-mi incarc bateriile.

  12. Melodie veche dar pe care o indragesc foarte mult

Lasă un comentariu